מצלמות תרמוגרפיות

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות חידוש מעניין ואיכותי בעולם האינסטלציה וזה שימשו במצלמות תרמוגפיות. מצלמות אלו מאפשרות לאינסטלאטורים לראות מה קורה מבעד לקירות מבלי שיצטרכו לחצוב ולפתוח אותם.

מצלמות תרמוגפיות סוקרות את הקיר אשר רוצים לגלות מה קורה בתוכו, בהנחה ויש חשש לרטיבות או פיצוץ של הצנרת. המצלמה באמצעות אינפרה אדום קולטת היכן המקום “השתנה” כלומר היכן הוא לא כמו שהיה קודם, במצב רגיל, זאת כתוצאה משינוי הטמפרטורה. כשיש רטיבות או כל מצב אחר שגורם לשינוי, נוצרים לחות, עובש, אוויר מתקרר מתחת לטמפרטורה של החדר מה שגורם לעיבוי על פני הקיר וכתוצאה מכך נוצרת רטיבות. באמצעות מצלמה אינפרא אדום, אפשר לאתר זאת, ובכך ניתן לפתור את הבעיה דרך הצנרת או דרך פתיחה אך ורק של המקום עצמו.

המצלמה מאפשרת גם לבצע סריקה לאיתור מוקדים של נזילות בתוך הקירות, תקרות ומקומות אחרים, כמו כן ניתן בעזרת המצלמה לבצע סימולציה של רטיבות על מנת לדעת כיצד להתמודד איתה בבוא העת. הסימולציה תעזור לדעת כיצד ניתן להגיע אל הקירות השונות וכיצד לטפל בהם.

יותר ויותר אינסטלאטורים משתמשים כיום במצלמות תרמוגפיות ולכן הן נחשבות “מצלמות לאינסטלאטורים”, השימוש בהן הוא פופולארי מאחר והוא חוסך זמן עבודה עבור בעל המקצוע ועלויות עבור הלקוח. במקום שהאינסטלאטור יצטרך לפתוח את כל הקיר ולאתר את הנזילה באופן ידני, דבר שהוא לא תמיד אפשרי, הרי שהוא מפעיל את המצלמה, סורק את הקיר וכך הוא מגלה היכן היא נמצאת. צריך לומר שמצלמה אינפרה אדום משמשת לא רק אינסטלאטורים אלא גם גורמים בתחומים אחרים, כך למשל, היא משמשת כבאים במידה והם רוצים לגלות האם יש אנשים חיים במקום אפוף עשן שהם לא יכולים לראות דבר, כמו כן שוטרים משתמשים במצלמות אלו בשביל לגלות מה קורה בתוך ומאחורי הקירות, אם הם מניחים שמסתתרים שם דברים לא חוקיים.

חשוב לציין שישנן מצלמות אשר מעבירות את הנתונים שהן קולטות למחשבים וכך ניתן לעשות שימוש באותם נתונים לצורך בניית מודלים, יצירת סימולציות ועוד.

אנחנו בחברת שני טק מתמחים בפתרונות של מצלמות לאינסטלאטורים ובפרט במצלמות תרמוגפיות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל את כל המידע על המצלמות אשר משווקות על ידנו. אצלנו בחברה תוכלו למצוא צוות תמיכה איכותי ומקצועי שישמח לעמוד לרשותכם הן בתהליך הרכישה והן לאחר מכן בכל עניין ובכל שאלה בנושא.

מצלמות תרמוגרפיות

מאמרים נוספים:

מחולל אותות

בעל מקצוע צעיר אשר אין באפשרותו לרכוש את כל הציוד הנדרש לו עבור עבודתו או אפילו עסקים ותיקים אשר מעוניינים לחסוך בעלויות של תחזוקה ותפעול ציוד ומכשירים, יכול לפנות אל מסלול ייחודי אשר בשנים האחרונות הופך להיות יותר ויותר פופולארי, מסלול של השכרת ציוד לבדיקות חשמל וציוד חשמלי בפרט.

קרא עוד »

מצלמה תרמוגרפית

כמעט כל אינסטלטור אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות גדול, לא מוותר על האפשרות להחזיק ברשותו מצלמה תרמית. אם בעבר רק חברות שהיו מתמחות באיתור נזילות היו מחזיקות במצלמות אלו הרי שכיום גם אינסטלטורים מהשורה מחזיקים במצלמות אלו. על מנת להבין מדוע זה משתלם להם, נסביר במאמר זה מה זה אומר מצלמה תרמוגרפית ומדוע משתלם להם להחזיק אותן.

קרא עוד »