מצלמות אינפרה אדום

לא מעט אינסטלאטורים מחזיקים באמתחתם, מצלמות אינפרא אדום זאת על מנת שיוכלו למצוא סתימות בצנרת ורטיבות בקירות. שיטה זו שהחלה להיות נהוגה כבר לפני שנים רבות, הפכה להיות סטנדרט בתחום של אינסטלאציה ואיתור נזילות. כיום אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר אינסטלאטורים, אפילו כאלה שרק התחילו לעסוק בתחום או כאלה שעובדים עם קהל לקוחות מצומצם, באופן יחסי, מחזיקים מצלמות לאיתור נזילות כדי לשרת את הלקוחות שלהם בצורה הטובה ביותר.

הרעיון בשימוש במצלמה לאיתור נזילות הוא מאוד פשוט, לוקחים את המצלמה ומעבירים אותה על גבי הקיר אשר יש חשש שבתוכו הצנרת התפוצצה או נסתמה וכתוצאה מכך נוצרה רטיבות, המצלמה סורקת את הקיר, וכך היא יכולה לגלות היכן בדיוק מיקום הסתימה. המצלמה מגלה זאת בעקבות שינוי בטמפרטורה שהיא מסוגלת לקלוט, מדובר על מעבר מטמפרטורה רגילה לטמפרטורה קרה יותר כתוצאה מהשינוי שנוצר בחומר הפנימי. שינוי זה מגלה שבאותו מקום הקיר איננו במצב רגיל ויש לטפל בו.

השימוש במצלמה לאיתור נזילות נועד לעזור בראש ובראשונה לאינסטלאטורים בעבודתם, היא חוסכת להם זמן, במקום לשבור את הקירות ולהתחיל לבדוק בתוך הקיר היכן יש נזילה, ולהתחיל לטפל בעניין ולאחר מכן להביא לכדי איטום הקיר, הרי שהם יכולים לאתר את הנזילה ולפתור אותה באופן נקודתי. אך השימוש במצלמה זו גם עוזרת ללקוחות, הרי במקום שהם יצטרכו להתמודד עם קיר שבור, על כל המשתמע מכך מבחינת עלויות, איכות חיים ועוד, הרי שהאינסטלאטור יכול בעזרת המצלמה מה לגלות מהות הבעיה והיכן, וכך לפתור אותה.

נקודה אשר צריך לזכור לגבי רכישת מצלמות לאיתור נזילות, מאחר והמצלמות משמשות את האינסטלאטורים ביום יום, חשוב לרכוש אותה במקום הנכון. כלומר, יש לרכוש את המצלמות במקום שניתן להביא אותן לתיקון, מקום שמציע שירות עם אחריות כולל על החלפת חלקים, מקום שמציע מצלמות אינפרה אדום מסוגים שונים ובתנאים טובים. רק כך יהיה ניתן להיעזר בהן בצורות איכותיות ולעשות בהן שימוש בצורה אופטימאלית. יש לקחת בחשבון שהשימוש במצלמות הוא לטווח ארוך ולא קצר.

לכן אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו, חברת שני טק תשמח לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל שלב בעת רכישת מצלמה לאיתור נזילות. כל מה שעליכם לעשות זה לפנות אלינו בטלפון או דרך האתר ואנחנו נעמוד לרשותכם, נענה על כל שאלה ונציע לכם מצלמות אינפרא אדום ברמה הגבוהה ביותר שיש היום בשוק.

מצלמות אינפרה אדום

מאמרים נוספים:

About Infrared Thermography

תרמוגרפיה היא השימוש במצלמה להדמיה תת-אדומה “לראות” ו”למדוד” את האנרגיה התרמית הנפלטת מאובייקט. אנרגיית חום, או אינפרא אדום, הוא מקור חום שאינו נראה לעין, כי אורך הגל שלו ארוך מדי כדי להיות מזוהה על ידי העין האנושית

קרא עוד »

מצלמות תרמוגרפיות

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות חידוש מעניין ואיכותי בעולם האינסטלציה וזה שימשו במצלמות תרמוגפיות. מצלמות אלו מאפשרות לאינסטלאטורים לראות מה קורה מבעד לקירות מבלי שיצטרכו לחצוב ולפתוח אותם.

קרא עוד »