יבואני מצלמות תרמוגרפיות

אם אתם בעלי מקצוע, אינסטלאטורים, חשמלאים וכדומה, אז סביר להניח שאתם עובדים עם לא מעט ציוד חשמלי ואחר אשר בלעדיו אתם לא יכולים לבצע את עבודתכם בצורה אופטימאלית כנדרש מכם. לצד כלי עבודה רגילים אתם מחזיקים בכלים שונים שעוזרים לכם לאתר בעיות, לבצע מדידות שונות ועוד. לשם כך אתם צריכים להשתמש במכשירים הטובים ביותר בשוק.

בישראל, כמו בכל מדינה מערבית אחרת, יש לא מעט יבואנים ויצרנים מקומיים אשר מספקים לחשמלאים, אינסטלאטורים ובעלי מקצוע אחרים ציוד שכזה. ניתן למצוא מגוון רב של חברות אשר מנסות למכור את מוצריהן לבעלי המקצוע השונים במטרה שהם יהפכו להיות לקוחות של קבע שלהן. כך למשל אנחנו יכולים למצוא יבואני מצלמות תרמוגרפיות, יבואני מכשירי כיול, מכשירי מדידה, ועוד. כעת עולה השאלה, כיצד בוחרים עם מיד לעבוד, כיצד בוחרים היכן לרכוש מכשירים לחשמלאים או לאינסטלאטורים.

פרמטרים לבחירת חברות לרכישת ציוד מקצועי

ראשית, החברה צריכה לספק לכם קטלוג רחב של מוצרים, פשוטים ומשוכללים. הקטלוג צריך להיות מותאם לקהל רחב של בעלי מקצוע על פי סוג העבודה, קהל הלקוחות (פרטי או מסחרי) והתקציב שעומד לרשותם. הרעיון הוא שאתם תוכלו לבחור בין דגמים וחברות שונות ולא תצטרכו לעבוד רק עם חברה אחת.

שנית, על החברה לספק לכם שירות מעבר לרכישה, כלומר החברה צריכה לספק לכם שירות הדרכה במידת הצורך, תיקונים והחלפת חלקים, ביקורות, ועוד. לעיתים השירותים שמעבר משפיעים לא פחות מאופי רכישת המוצר עצמו. בין היתר החברה צריכה להעניק לכם שירות במהלכו היא תשלח שליח לקחת מכם את המוצר לתיקון ולהחזיר לכם אותו.

שלוש, על החברה לספק לכם את מלוא המידע על המוצר ועל שירותיה. היא יכולה לעשות את זה דרך אתר האינטרנט או כשאתם פונים אליה. ככל שתדעו יותר על השירותים שהחברה מעניקה כך תוכלו לקבל החלטה בצורה הרבה יותר מבוקרת.

ארבע, הצעת המחיר של החברה צריכה להיות רלוונטית. לשם כך חשוב שההצעה תכלול את כל מה שאתם מקבלים, כמו כן היא צריכה לכלול אפשרויות שונות במידה ותרצו לבצע שינויים מסוימים, ומן הסתם המחיר צריך להיות מותאם לשוק.

אם אתם מחפשים חברה אמינה ומקצועית לרכישת מכשיר לחשמלאים או לכל בעל מקצוע אחר, אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו, חברת שני טק עובדת עם חברות שונות בתחום של ציוד מקצועי ובפרט חברת amatec, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביות עבור כל מכשיר ומכשיר.

מאמרים נוספים:

מוצרי פיתוח לאלקטרוניקה

התעשייה המודרנית מתבססת על מערכות אלקטרוניקה. כמעט כל מוצר או המצאה חדשה נוגעים בצורה כזו או אחרת בתחום האלקטרוניקה. כמו במקרה של פיתוח ותכנון של מכונית חדשה, לא חייבים להמציא מחדש את הגלגל. בתעשיית האלקטרוניקה (שכיום כוללת גם פיתוח וייצור של מערכות לרכב) העיקרון דומה –מאחר שמוצרים שונים והמצאות שונות יתבססו פעמים רבות על אבני בניין דומות, אפשר למצוא היום בשוק חברות שמספקות באופן ייעודי מוצרי פיתוח לאלקטרוניקה.

קרא עוד »

מחוללי אותות

מחוללי אותות או כפי שהם נקראים באנגלית function generators משמשים כחלק ממערך ציוד הבדיקה בכל מעבדת מחקר ופיתוח שמשיקה לתחום האלקטרוניקה. מחולל האותות יודע להוציא אותות חשמליים בתדרים משתנים שמהווים סימולציה לכל מיני מצבים או מעגלים חשמליים, בלי שצריך לבנות את כל המערכת.

קרא עוד »