Excellent Certification Quality of EMI Testing

נתחי אותות ספקטרום (Spectrum Analyzers ) הפכו לכלי חשוב לאפיין בדיקות EMI במונחים של הפצת דרך, הם מחולקים לתחום conducted EMI או  EMI radiated

תוצאות  – conducted EMI המגיעות מהאות המוקרן נשמרות לאורך קווי ההספק וקשה לזהות אותן או לאתרן. לכן, יש צורך לבנות את הסיבות והתוצאות במתודולוגיה בדרך של המדידה הנכונה כדי לשמור על תאימות אלקטרומגנטית, למקד את ההפרעות אלקטרומגנטיות, לאתר את ההפרעות בתדר רדיו.

ספקטרום אנלייזר בתחום 3Ghz  המתוכנן בטכנולוגיות על,  מצטיין ברעש רצפה נמוך של 117dBm- בנקודת מדידה של 1 GHz. עם יכולת רגישות מתקדמת לרמת רעש נמוכה.

למידע נוסף מומלץ לקרוא את המידע המצורף.

Excellent Certification Quality of EMI Testing

מאמרים נוספים:

What is Visual Persistence Oscilloscope

סדרת GDS-3000 מתקדמת להוביל את משפחת האוסילוסקופים החדשה המכילה באופן מובנה כסטנדרד כלי פיתוח עצמאי הפותח ע”י חברת GW instek , מערכת עצמאית לעיבוד תמונה המשפרת באופן ניכר את יכולת קצב תפיסת צורת הגל, מערכת זו נקראת VPO, (Visual Persistence Oscilloscope)

קרא עוד »

About Infrared Thermography

תרמוגרפיה היא השימוש במצלמה להדמיה תת-אדומה “לראות” ו”למדוד” את האנרגיה התרמית הנפלטת מאובייקט. אנרגיית חום, או אינפרא אדום, הוא מקור חום שאינו נראה לעין, כי אורך הגל שלו ארוך מדי כדי להיות מזוהה על ידי העין האנושית

קרא עוד »